torsdag 14 juli 2011

BOM 2011

Ja äntligen så har jag tagit mig i kragen och börjat på bommen jag har/hade tänkt följa i år.
Så efter mycket om och men så är då block 1 klart.
Nu gäller det att hålla farten uppe, så jag hinner om inte helt så i nästan fatt innan de 2 sista blocken kommer.:-)

Så här blev mitt block:
Storlek: 14 1/2" x 14 1/2
Jag har inte köpt några tyger till den.
Och tänker Inte göra det heller.:-)
Ja inte till blocken i alla fall. Har nog tillräckligt i mina scrapslådor.:-)
En del scraps kviltar har det ju blivit tills nu, men inte syns det i mina scrapslådor.
Nä inte tid att sitta här längre, på nästa blocka.:-))))

6 kommentarer:

  1. Fint block! Kul att Du hänger på. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt Kerstin. Ja, både blocket och att du hänger på.Scraps gäller hos mig också. Ännu,som sagt.-))
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Hur fint som helst!Jag har sparat alla block till den här BOM:en och en regnig dag så kanske jag också slår till, kram fr Lisa i Lysekil

    SvaraRadera
  4. Fint block! Var hittar jag den BOMen?

    SvaraRadera
  5. Fattas det i dina scrapslådor får du gärna kika in i de mina!!!Har oxså ett antal scraps som ligger,,,,,,!!kram

    SvaraRadera
  6. Så fin den blev.
    Sparar ned blocken i datorn för framtida bruk :-)
    Kram Wivi

    SvaraRadera