onsdag 24 juli 2013

Vad jag pysslar med

Vilket underbart väder vi har just nu.
Jag tillbringar dagarna i skuggan under päronträdet och syr på mina GG flickor.

Bommen har legat i träda ett tag, då jag tappade lusten.
Men nu har den fått fart igen. :)
Är på block nio av 11 så inte allt igen.
Jo så klart skall dem sammanfogas också. :)

Idag kände jag enormt för att vara inne och sy på min maskin.
Så idag har jag sytt ihop de 3 förta blocken i bommen.

Så här blev dem:











Nu blir det inte fler idag, för nu tänker jag gå ut och njuta av vädret.
Ha det bra tills vi ses nästa gång

5 kommentarer:

  1. Den blir toppenfin! Jag broderar också på "My little Teahouse", som kommer att bli en vanlig väska med inredning :-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Dessa broderierna som Du har gjort är otroligt söta, tycker jag. Spännande att se när en quilt "växer fram".

    Dollandesign

    SvaraRadera
  3. Grattis Kerstin till din syglädje! Vad fin den blir. Jag kanske kan få se den IRL till hösten?

    SvaraRadera
  4. Gillar dessa underbara broderier!
    Kommer att bli kanon.

    Kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Så gulliga broderier. Blir en härlig kvilt

    SvaraRadera