måndag 22 december 2014

GOD JUL

Inget nytt har blivit sytt på ett tag. har ju haft lite annat att göra då det snart är jul igen.

Det var länge sedan jag var med på Eva-Bambis visa och berätta. Och eftersom jag Inte har nytt att visa upp så får det bli lite gamla alster som har med julen att göra:

Denna sydde jag i fjor.
Även denna är från i fjor.
Detta är en BOM som jag gjorde till en lista jag är med på Gjorde 2005
Tabletter från 2006
Julpost från 2009
Paradhandduk från 2009
Bonad sydd  2005
Bonad gjord 2005
Duk från 2008
Sydd 2011
Duk från 2004

Några av de alster jag gjort till olika jular.
Och ja då det är måndag så länkar jag till Eva-Bambis Visa och berätta.

Passar också på att önska er alla en riktigt

GOD JUL

7 kommentarer:

  1. Även om du inte hunnit sy så mycket denna jul så har du hunnit sy desto mer de andra jularna. Mycket fint visar du. God Jul och må så gott!

    SvaraRadera

  2. Fina Julalster Du visar upp.



    Önskar Dig God Jul och Gott nytt År

    SvaraRadera
  3. Gammalt blir so9m nytt när man plockar fram sina julsaker. God Jul.

    SvaraRadera
  4. Helt underbara Kerstin!!Tack för du INSPIRERAR och länkar idag till Visa och Berätta måndag!!God Jul/Bambikram

    SvaraRadera
  5. Tänk så mycket fint du har att visa upp idag även om det inte är nytt, kul att se! Kram Catarina

    SvaraRadera

  6. Så kul att se dina julalster. Jag känner igen en del av dem som gamla bekanta, men så trevligt att se dem igen.
    God Jul och Gott Nytt År Kerstin

    SvaraRadera
  7. En riktigt God Jul önskar jag dej också,
    kram!

    SvaraRadera