söndag 5 maj 2019

Äntligen

har jag blivit färdig att fota senaste färdiga UFO.
Ibland tar det tid att fixa klart saker. ☺

Kvilten är från boken Farm Girl Vintage.
Var med i en grupp på Fb där vi skulle sy 12 olika block från boken.
När jag hade sytt de 12 så fortsatte jag och sydde alla blocken från boken.
Blocken fanns i två olika storlekar, 6" och 12" färdiga.
Mina är 6".
Detta tog så lång tid att fota så nu har jag snart nästa UFO också klart.
Och idag skall jag macka ihop nästa. Mina UFO krymper! Och skönt är det. :) 

9 kommentarer:

  1. Så snyggt Kerstin och vilket jobb!!! Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Åh. så fint det ble! Dt er alltid like kjekt når slike store prosjekter blir ferdigstilt. Bra jobbet! :-)n

    SvaraRadera
  3. vilken härlig quilt! Bra jobbat! kram

    SvaraRadera
  4. Helt ljuvlig. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Det blev verkligen en superfin kvilt, kul att få färdigt ett UFO!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat Kerstin, visst var den rolig att sy?
    Kram Carin

    SvaraRadera
  7. Så jättefin den blev! En härlig samling med alla olika block! kram Katarina

    SvaraRadera