tisdag 11 november 2014

November stjärna

Tänk nu har jag snart sytt stjärnor i ett helt år.
Jösses vad tiden går. :)

Så snart dags att bestämma hur jag skall göra för att få en kvilt av dem.
Jag har ju sytt i lite olika storlekar så det skall bli både kul och lite spännande att få se om jag får ihop dem.

Här den senaste:

Blocket heter Shooting Star 2. och hämtat från Quilters Cache

Om man är nyfiken på hur alla mina stjärnor ser ut så gå in under Etiketter på höger sida och välj Scraps stjärnor så ser man alla 11.
Och eftersom jag är med i Majas utmaning så länkar jag dit idag.

Sen har Eva-Bambi även öppen sin Visa och berätta idag, så ja då länkar jag dit också.
Kan kanske inspirera någon med mina stjärnor.

9 kommentarer:

  1. Åter har en härlig scrapsstjärna sett dagens ljus!!Bambikram

    SvaraRadera
  2. Så kul med alla dessa stjärnor!
    kram

    SvaraRadera
  3. Ännu en fin stjärna, javisst är det roligt med stjärnor! Kram

    SvaraRadera
  4. Absolut INSPIRATION!!Tack för du länkar till Visa och Berätta måndag!!Bambikramar

    SvaraRadera
  5. Många härliga stjärnor du har sytt! Ska bli kul att se hur du sätter ihop dessa av sen. Min stjärnsömnad kom liksom av sig:-)) kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Så fin stjärna!
    Jag ser fram emot en härlig färdig kvilt!
    Tack för att du syr och länkar!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  7. Så nydelig farger du har brukt i stjernene dine. Blir spennende å se når du sy dem sammen.

    SvaraRadera
  8. Underbar stjärna!
    kram Gudrun

    SvaraRadera