måndag 4 december 2017

Pynt för lilla rummet

Ja så heter mönstret som kommer från AnnAKa.
Satt upp min änglagardin i badrummet och tanken slog mig att jag måste ju göra en hållare till toarullarna som har jul som tema.

Sagt och gjort, så igår sydde jag mig en.
Lite "bladdrig" i mitt eget tycke.
Men så hade jag ju inte så många jultyger att välja på.
Så ja, den duger som den blev. :)

Idag är det måndag och då länkar jag till Eva-Bambis fina visa och berätta.
Har ni Inte tittat in där innan så gör gärna det och bli inspirerad.
Själv missar jag aldrig att titta in där en måndag. 

7 kommentarer:

  1. Det blev snygg med glada färger. Kram

    SvaraRadera
  2. Så julig och fin! Kram Immi

    SvaraRadera
  3. Härlig färgklick för det lilla rummet.

    SvaraRadera
  4. Tack för din medverkan och inspiration du ger oss på Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  5. Wow så mycket du sytt under 2017! Och så många fina saker, grattis!
    kram

    SvaraRadera
  6. Kerstin, det blev fel, den här kommentaren hör hemma under inlägget i dag 16.1. kram

    SvaraRadera