måndag 12 februari 2018

Ett täcke mindre

i UFO skåpet!
Jaaa så skönt var gång ett UFO blir klart.
Tänkte passa på nu när det är OS att göra undan lite UFO.
Så nu är det "bara" att utse vilket som blir nästa att bli klart. :)

Det som är klart nu började jag på i maj 2016.
Det är ett mysterium från Syverkstan 
Kul att sy har det varit.
Och jag har använt mig av både småbitar från tygskåpet, samt från mina scrapslådor.
Täcket är 54 1/2" brett och 71 1/2" långt.

Eftersom det är måndag så länkar jag till Eva-Bambis fina visa och berätta.

9 kommentarer:

  1. Så fint det blev. Jag får sy färdigt mitt. Jag hade nästan glömt bort det

    SvaraRadera
  2. Mysteriekvilten blev jättefin,grattis till färdigt UFO!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  3. Härligt att få göra klart fina projekt! Lycka till med dina resterande UFO´s! kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Jättefint härliga färger kram

    SvaraRadera
  5. Så fin den blev.Känns säkert härligt att tag i sina Ufon.Lycka till! Kram

    SvaraRadera
  6. Så fin och vilka härliga färger!!!

    SvaraRadera
  7. Den är så tjusig, skönt när sånt blir färdigt.. Kram..

    SvaraRadera
  8. underbar inspiration på Visa och Berätta måndag!!Bambi

    SvaraRadera
  9. Härlig, vad man kan åstadkomma med scraps. Kram Annika

    SvaraRadera