söndag 25 november 2018

Förvaringar

Kommit in i ett systim som just nu ger en del bra och ha förvaringar. 😍

Igår fick jag två färdiga.
Dels en större Project Bag, samt ett Needle Case.
Båda mönsterna är från ByAnnie och köpta på QuiltPassion.


Först ut min nya Project Bag.
Har sytt två innan men i mindre storlek.
Nu blev det en som är 13" x 13".
Här skall jag förvara block som sys tills alla är klara.
Tygerna har jag tagit från  en påse då jag var med hos Brita på Quilterans Lyck Påse arrangemang.

Nästa som blev klart igår var min Needle Case.
Nu kommer jag att veta var jag har mina nålar. Och slippa leta efter dom. 😍
Kul att sy var den. Även om Herr sprätt fick jobba lite innan den var klar. Men så blir det när man syr fort men fel. 😏

6 kommentarer:

  1. Hej Kerstin! Vilka användbara och snygga projekt du har sytt!!! Du är så snabbt så man undrar vad är för fel på mig att det tar så långt tid för allt. Kan du dela med dig av din hemlighet? Kram Monica

    SvaraRadera
  2. Det är roligt att sy förvaringar tycker jag. Dina blev jättesnygga. Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jättefina förvaringar, projekt bagen verkar väldigt smart och ditt needle case kommer du att bara älska. Jag sydde ju min i våras (tror jag) och den är verkligen användbar! Kul att du kommit in ett systimm!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  4. Superfina förvaringar du gjort.Jag längtar alltid efter att sy förvaringar.Bra presenter också i jultid.
    kram Gudrun

    SvaraRadera
  5. Praktiska och fina förvaringar kan man ju inte få för många av! Har lite annan modell på nålförvaring, som jag gillar, så bra att ha det samlat. kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Jättefina förvaringar du har sytt kram

    SvaraRadera