lördag 31 augusti 2019

Nya projekt

Två av projekten som  jag sydde på på campen har jag fått klart.
Dels är det en duk som väninnan hade beställt till sitt köksbord.
Duken är 45 cm bred och 122 cm lång.
Och så har jag fått mina nya bordstabletter klara. Pippi tabletterna har jag döpt dom till. :) 
Annat jag sydde på var dels ett UFO som skall få avslutningskant idag.
Men jag började även på 2 nya kviltar. Men hemma igen så blir det i förstahand att fortsätta med mina UFO. :) Fast tröttnar jag så har jag ju de nya kviltrna att alternera med. :)

5 kommentarer:

  1. Härliga grejer du har gjort kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina saker du sytt!Kram Gudrun

    SvaraRadera
  3. Grattis till den trevliga duken och underläggen, ja du var ju flitig under din syvecka! Kram Catarina

    SvaraRadera
  4. Du tycks ha använt tiden väl, fint! kram Katarina

    SvaraRadera